Visst är korsetten fin?

Ar2

Visst är korsetten fin?

Ja, visst var den bara såå snygg? (För att låta som en riktig tjej). Det syns inte på bilden, men den har svart sidenband i ryggen. Handlade den igår efter att vi blev klara med temaarbetet. Vilken lättnad att inte behöva ha det hängande över sig nåt mer. Skulle då egentligen handla julklappar men jag hade lovat mig själv innan att om den där korsetten fanns kvar i 34 så skulle den bli min. Och där hängde den, en kvar i min storlek. Vissa kläder bara måste man ha när man ser dem. Aj då, jag börjar visst låta som Charre, haha!

Angående julklapparna… så hittade jag till Charre och Emelie igår, är rätt nöjd med mina val måste jag säga! Körde till Väla och köpte till mamma och pappa idag. Naffie är dock en klurig jävel hon, haha! Har dock en idé i alla fall. Till Christoffer ska jag handla efter jul, jag har ett par idéer där med men inga som jag kan säga att det ska han ha. Han ska få den på nyår så jag har liiite mer tid där.

 

På eftermiddagen var jag med Alex ett tag (svikare som inte kom ner i stan till mig, haha), gick hem och käkade och pratade med Christoffer, vilket även innefattade en promenad med mobilen i handen, och sedan gick jag tillbaka till Alex. Navel var visst hos Jonas såg jag när han kom gående och skulle ta bilen. Ja, han körde iväg som en idiot som vanligt, haha. Glöm inte att vara lite rädd om dig också, du!

Jocke var också hos Alex och jag säger bara att de inte kan ha alla hönsen på rätt pinne, men det är härligt. Jocke var helt röd på bröstet efter att Alex hade jagat hans bröstvårtor i en kvart ungefär och Jocke hämnades med att stångas… Vad kunde jag göra annat än att bara leende skaka på huvudet och titta på? Vi drack dessutom saft och spelade skitgubbe. Tråkigt säger ni? Då har ni aldrig spelat med dem, haha. Stackars Magda fick se allt genom webcamen, undrar vad hon tänker?

 

Så vuxen jag känner mig helt plötsligt. Vad det gäller allt. Sedan ett par månader tillbaka har jag verkligen känt att jag vill flytta hemifrån och inte för att jag inte trivs utan för att jag helt enkelt vill klara mig själv. Allt jag behöver är pengar, lägenhet och ett girokonto så är jag redo för världen, haha! Skämt åsido, vi kan ta dagen som exempel. Jag tar bilen till universitetet och betalar parkering. Jag gör vad jag ska och kör sedan till Biltema där jag med katalogen i handen letar upp vad jag ska ha (+ en grej som jag inte visste att jag skulle ha). Sedan kör jag ut på Väla, postar ett en lapp om frisktandvård och handlar fler julklappar och lite nytt smink innan jag kör hem, lagar middag och får ett samtal från min pojkvän. Allt helt själv. Jag menar, inte för att jag inte skulle ha klarat av att göra detta för några månader sedan, men jag skulle helt enkelt inte ha kommit på idén bara. Äh, lite flummigt kanske, men ni förstår möjligen vad det är jag vill ha fram. Tonåring kommer jag nog i framtiden mest vara på helgerna… lite sorgligt, men samtidigt känns det som om man har uppnått ett mål. Eller åtminstone en milstolpe.

 Jag är i övrigt bara så allmänt glad nu för tiden. Livet är helt enkelt härligt att leva. Jag misstänker att en speciell person har mycket med detta att göra. Du får mig att må så bra, Christoffer!

Kommentarer
Av: Jocke

Hehe, fint var det iaf :P Korsetten också ;)

Av: Nathalie

Du passade i den :) Så söt så!

2006-12-20 @ 18:24:11
URL: http://artificial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback