Helg

Jaha, i fredags var jag, Fia, Mackan & Walter och tältade på Ven. Trodde aldrig det skulle bli av men jodå! Jag och Fia hade fet packning, Mackan & Walter hade tält, öl och en filt... haha. Vi träffade värsta gänget där som skulle på reaggefestivalen. De var rätt lätt flippade, precis som hela resan.
Man kan sammanfatta den med nakenbad, pub på Ven, flygande gnistor, "Vi kör one touch!" när det spelades fotboll halv 6 på morgonen, rapsbaggar, uppräkning av Mackans "lekkamrater", öl, regn, lååånga promenader, dissade pågar, fallande grenar och flippade människor.

Jooooobb hela sommaren. Fan, jag jobbar hela denna helgen, jag jobbar hela Festival, till 12 på natten! Jag funderar allvarligt på en sjukskrivning.

Jaha, jag tog ett litet beslut igår igen. Haha, har blivit många på sista tiden. Men vafan, man får inte ta livet så allvarligt trots att allt som kan gå fel går fel just nu! Ingen häst mer, cykeln stulen, ofrivillig singel, jobbar alla kul helger... why don't I just kill myself? Därför att jag fortfarande tror att det kommer bättre tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback