Ny blogg!

Jaha, min blogg då! Welcome, welcome!
Känns som en bra uppdatering från lunarstorms s.k. "blogg", den är inte vidare seriös om man säger så fast man har sina prenumeranter.

Just nu är förvirringen ganska total i mitt liv. Fast jag har åtminstone ett jobb och det känns skönt, kom och shoppa taxfree på Aurora och hälsa på mig vetja! Men jag säljer bara sprit på danskt vatten och cigg på svenskt, till mångas förtret...
Sen kommer hösten och då får vi se vad som händer, men en lite Romresa hade inte suttit fel i alla fall, nåt som är värt att prata med Charre & Ina om.

Vad det gäller de kära Ödåkrarna och alla dem som hör till har de varit en stor del av mitt liv sedan början av sommaren 2004. Det var en oförglömlig sommar och det finns så många minnen med dem att det knappt får plats i huvudet. Hört Bryan Adams "Summer of '69"? Det är "Summer of '04" för min del! "...and if I had a choise, I know that I would wanna be there, those were the best days of my life."
Nu vet jag inte vad som händer, the magic is lost. Tja, kanske inte helt för vi har alla svårt att släppa varandra helt men... Minnen för livet är det dock på hög nivå, jag älskar dem allihop!

Herregud, vem av alla kan man verkligen lita på? Verkar som om varenda jäkel på den här jorden har sina egna intressen att skydda. Jag behöver träffa killar man kan lita på som jag litar på mina tjejkompisar som inte känner några Ödåkrare eller ens någon som i sin tur känner dem. Because me likie guys, de är lättare än tjejer ibland... ja, jag sa ibland...

Vi får se vad som händer, fortsättning följer. Även i bloggen!

Kommentarer
Av: Ina :P

Me like hela biten med romresan! Självklart ska det blir av! Det enda som fattas är lite cash, men sen. DÅ JEEEEEVLAR :D puss påre. Och förresten, jag känner inte en enda ödåkrabo :P puss och kram påre

2006-07-04 @ 01:09:45
Av: johan

Ni verkar inte sett något av världen ,allt är fejkat......

JAG HAR REST HUNDRA GÅNGER LÄNGRE ÄN TILL KORFU.
EN LITEN BI Ö I MEDELHAVET
VÄX UPP SNÄLLA NI .
SKA DET FÖRESTÄLLLA FJANTIGA DYNASTIN ELLER..................
UNDRAR.............

2007-11-17 @ 00:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback