En dag full av skratt

Ja, så var man i skolan och skrattade åt sig själv på film först (ett fall som vi videofilmade när vi iscensatte det igår). Jag spelade mansgris med eget företag och jag måste själv säga att jag levde mig in i rollen ganska bra... haha. Sedan skulle man hem och tvärstannade vid skyltfönstret på Åhléns, yeah, äntligen ett sånt skärp jag ville ha! Gick in och köpte det och då ringde Christoffer så hon i kassan var allmänt skitsur för att jag inte ägnade henne min fulla uppmärksamhet. Haha, aja. Så sa jag till Christoffer att jag gick förbi hans hus och han bara:
"Men jag är ju där också precis utanför, vart är du exakt?" Så fick jag följa med honom och köpa p-biljett innan jag gick hem. Trevligt, haha! Men lördag it is!

Ja, och så åkte mamma och jag ut till hästen så hon äntligen fick se djuret. Blev värsta träningspasset för både Zorina och mig (ja, mamma med som fick halvjogga efter till och från ridhuset) men det är nyttigt säger dem ju. Krisse ringde och ljög ihop en historia som han visste att jag ändå inte skulle köpa. Men sånt gillar vi, haha. Det var ju inte meningen att jag skulle tro honom men han blev ändå besviken för att jag inte blev sur, haha. Men bara så ni vet: Jodå, den duger alldeles perfekt! Men ja...

Så körde jag hem och bytte kläder och stack hem till Skalman. Naffie och Teddy var också där och ja, vi satt bara och snackade och drack oboy/kaffe och stackars Jocke Fast fick sitta och titta på via msn:s videosamtal. Aw, stackars ponke som inte fick vara med!
Någon gång efter 12 spårade det ur totalt och vi vek oss av skratt mest hela tiden... hahaha! Herregud, låt oss säga såhär: jag förstår hur porrfoton kommer till!
"Kan ni inte göra så också bara? Snääälla?" Haha, gud, detta fick Ted och Alex att låta som pedofiler... eller åtminstone porrfotografer men låt mig tillägga att jag och Naffie hade Scania-keps och värsta raggarbrillorna på oss och poserade framför digitalkamera och mobilkamera. Eh, inte bara i det alltså, hahaha! Det var Jocke Fast som satt bara i morgontofflor. Sa han i alla fall! Totalt... utflippat, haha. Jag lovar, bilderna kommer hamna här sen, don't you worry! Här nere ligger ett litet smakprov från Alex mobil bara.

Bättre kommer!


Shit, jag behövde skratta! Så skönt det var att inte vara seriös på ett enda ställe och bete sig som en 12-åring! Allt annat är så seriöst nu för tiden. Och sen, ja, jag väljer väl själv, men jag vet hur det lätt kan bli. Som det är till exempel... Jaa, vi får se vad framtiden säger. Kan jag få vänskapen också; ja då kan jag inte bli lyckligare tror jag! Too good to be true!

Kommentarer
Av: Jocke

Hehe, skratt är bra. Och ingen orkar vara seriös alltid. Ibland måste man släppa spärrarna för att kunna fungera :D

2006-11-10 @ 01:49:50
Av: Skalman

Ja, jag har redan börjar fundera på rekvesita till nästa plåtning :P
Haha det va skitkul ikväll :D Tack för en trevlig kväll :P

Av: Nathalie

HAHA WHAT A NIGHT!

2006-11-10 @ 02:20:41
URL: http://artificial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback