Truckergirls

Jag, Alex, Naffie
Truckbabes
Truckergirl

Vilken kväll igår, jag hade ont i skrattmusklerna. Vad som var så jävla kul har jag funderat på i efterhand utan att komma fram till det, haha. Det var en såndär stämning som uppkommer ibland och inte går att återskapa, eller väldigt sällan i alla fall. Man får helt enkelt njuta när det händer för det går aldrig att planera!


Bild 1: Alex leker pimp men jag har ju sett folk som är bättre på det... hahaha!

Bild 2: Das truckergirls Anna och Naffie. Vi borde börja göra reklam för Scania! Vi har (absolut inte) lovat att vi ska tvätta lastbilar i bikini (eller var det blåställ?) nästa gång.

Bild 3: Spontanbilder på mig är de enda som nånsin blir bra. Här har vi en (tycker jag i alla fall, haha). Protestera gärna.

Jag förstår att ni är besvikna, men Naffie har helt enkelt inte skickat alla bilderna och en del fick jag inte lov att lägga upp, haha. Alex ville inte att alla skulle se när han var som 12 igen och satt och lekte med kondomer...

Kommentarer
Av: Skalman

Hahahaha men visst är det härligt att skratta utan någon anledning :P Och jaa vad ska man säga... Jag va inte med på dom bilderna där jag reser tillbaka 7 år i tiden.. natha tog dom utan förvarning :P

Av: Jocke

Hehe, jag observerade allt genom webcam... Mmmm, syndigt :D

2006-11-11 @ 01:29:18
Av: Nathalie

Ahw :) Jaja, bilderna de är på väg... typ :P Tyckte den sista bilden på dig är riktigt cute! Du är min babe!

2006-11-11 @ 13:28:33
URL: http://artificial.blogg.se
Av: Jocke

När är Anna INTE söt? :P

2006-11-11 @ 16:34:02
Av: Skalman

oooh dude, i so wanna be like her :D

2006-11-11 @ 17:16:26
URL: http://salladdallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback