Haha, vilken kväll!

Igår var jag, Fia och Liselott (okej, jag veeet, Nicolina men vafan) hemma hos Fia och ja... de drack och jag kollade på, haha. Jag var nämligen fylletaxi åt pappa. Sen stack vi till nån på Närlunda där David, Kenny, Ingmar, Micke och dem var. Så sitter vi i vardagsrummet, David på en plaststol, och plötsligt hörs knak - knak - krasch. Det var plaststolen som liksom sa upp sig och så satt David på golvet helt plötsligt. Hahaha, det såg riktigt dumt ut! Fy fan vad vi skrattade.

Så körde vi ner i stan och jag och Fia gick in på Tivoli. Egentligen hade vi ingen riktig lust sådär som man bör ha när man går ut men vi kom överrens om att om vi kom in innan 12 så skulle vi in ändå. Jo, vi kom in, hängde jackan och så ringde mobilen. Jahaja, det var pappa och Maj-Lis som ville bli hämtade i Åstorp, eller förlåt, utanför Åstorp. Det tog en timme att hämta och lämna dem och sen var vi tillbaka på Tivoli lite efter 1. Så hittade vi Cn i schlagerbaren och han övergav nästan tacksamt Göran, haha. Ja, så dansade vi då och sånt, och träffade en allmänt lycklig och allmänt full Zurka. Han sa nåt om toffiefyllning och det var en komplimang till Cn, ah, jag fattade ingenting. Vem gjorde liksom? Haha.
Så skulle vi köra därifrån, jag hade Fia, Cn och Lise i bilen. Max och dem stod på gatan utanför Tivoli så jag stannade till och vi snackade lite med honom. Han hände sig in genom bakfönstret och så kom det en bil bakom, så jag skulle flytta min eftersom jag stod mitt i gatan. Jag körde lite sakta in till kanten och väntade mig såklart att Taxen skulle flytta sig, men han sa nåt om att jag körde över hans tå. Haha, jaja, så körde vi. Så körde vi till McDonald's på Stattena och köpte hamburgare som vi käkade hemma hos Cn. Lise somnade nästan när hon käkat klart. Så vid 5 så begav vi oss till Per Eskilsgatan och bytte till Forden och sen fick jag köra Lise hem. Jag har aldrig kört så fort till Ödåkra och hem igen kan jag lova! Hejdå körkortet om farbror blå hade varit ute.

Så får jag ett sms av Max. Han skrev helt kort att han hade inre blödningar och en spricka i sin tå... Jag hade alltså verkligen kört över honom! Hahahaha! Jag trodde han skämtade ju. Jag var såklart tvungen och ringa och fråga om han menade allvar och han berättade att han just kommit hem från akuten... En blandning av att ha dåligt samvete och vara full i skratt. Det var liksom ganska kul ändå. Tänk, då har man kört över någon också! Mohaha. Men stackars Max!

I morse (okej, klockan halv 2 då) tyckte Jonas att jag skulle komma över och städa "för gammal vänskaps skull". Joooviiisst! Haha, Toilet tycker tydligen att jag är slö i vändningarna också, men vafan, nu får du ta det lugnt! Jag är trots allt jag ändå. Även om jag blivit "roligare". Haha, ja de sa verkligen så de där två. Helt knäppa, helt sköna människor är dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback