Hollywood, haha

Hollywood, haha

Såhär mycket folk var det på dansgolvet igår på Hollywood när vi kom dit. Japp, för alla er som kan räkna till 0 så räcker det för en uppskattning.
På Melrose och Hollywood sammanlagt var där typ 15 personer + vi... 10 kanske som kom dit. Skit i det, vi hade kul som fan ändå. Tror att vi alla hade det i alla fall. Men nu går jag händelserna i förväg här.

Jag och Fia städade bilen, körde och hämtade korn, var ute och gick med Zorina och demolerade träd i Duve och annat sånt skoj på dagen. Och Fia fick en liten hjärtattack också, haha! 3 st 7-9-åringar fick Fia att tro att det spökade i stallet och hon nästintill bar ut mig i jackan när hon vilt skrikande rusade ut i regnet. "Men... det var ju bara vi" sa barnen, hoppade ner från loftet och såg undrande ut. Haha, jag hade ont i magen som jag skrattade!

Sen stack vi till Jocke på kvällen där Hanna och Naffie satt och drack Redbull-vodka. Senare kom Pippi, Cliff & co. Så tog jag och Fia taxi till stan med Jocke, Henke, Hanna och Naffie. På Barcelona satt Cn, Navel, Alex, Toilet, Tutti, Jonas, Mattos, Dennis, Max, PL... och gud vet alla. Eller snarare; alla. YEAH, haha. Där blev vi kvar ganska länge och jag lyckades till och med spotta ut 25 kr på golvet. Ja, har ni satt tequila i halsen så vet ni varför jag spottade. Det brände fan ända ner i lungorna en kvart efteråt! Haha. Naffie, Hanna, Jocke och Henke försvann sen. Tradigt. Men, ja, det var fler som försvann. Till slut var det bara Max och PL kvar på Barcelona med mig och Fia men vi visste vart vi skulle hitta resten; Melrose. Vi gick dit och då hade typ Navel... var det bara han? försvunnit. Ja, det var nog bara han. Känn inte er sårade om jag inte märkte att ni inte var med längre bara. Om jag glömde nån och så menar jag...
Anyway, Cn var inte sån så när han såg att dansgolvet var tomt på Hollywood så gjorde han en insats för den stackars DJ:en och dansade. Haha, gött du! Och jag och Fia gjorde en insats för Cn och snart var där kanske 7-8 pers på dansgolvet. Och en blatte på 30+ som trodde han var bäst på att dansa. PL och Fia höll på att dö av skratt.
Så satt var vi där och alternerade mellan Melrose och Hollywood och hade allmänt kul. "I don't believe that anybody feels the way I do about you now"-allsång och dans och drickande och sånt. Sen uppstod svartsjukedrama i bästa filmstil (Hollywoodstil, hahaha, nu var jag fyndig!). Svartsjukan flödade lite överallt tyckte jag? 

Ja, inte för att Max kommer läsa det här eftersom han troligen inte vet att min blogg existerar ens, men annars kan jag ju bara säga följande; You are so busted, boy! Som man ser på film där upprepningar är med för att vara komiska, exakt så var det! Haha. Han stod för fan likadant också! Händerna mot väggen. Den klassiske film-playern. Det var komiskt, men om han gick in och sa nåt dumt till Cn när jag stack sen. Ja då.
Fick ju gå hem själv klockan halv 5, kul! Men annars var det en mycket skum, mycket rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback