Jah, hur ska ni lösa det här?

Jaha, i lördags satt jag och Fia här på kvällen och drack Kimmas skumma brännvin blandat med Fanta innan vi skulle bege oss rakt över gatan till Jonas. På vägen sjöng Fia och jag fick världens skrattanfall. Det var nog starkt brännvin det där för det var inte ett dugg kul egentligen. Haha.
Jaha, så skulle vi komma in också. När Jonas mobil var av, Toilet inte svarade och Alex var på Roma och käkade pizza fick jag den brillianta idén att ringa Jocke. Fumliga fingrar och det blev hans gamla nummer. Tur var det för det visade sig vara Jonas nya, haha. Vad är oddsen att jag skulle kommit på det annars? Och Jocke var inte där.
Jaha, där uppe var inte överdrivet med folk men kuliga typer. Skumma, sköna, sjuka människor. Men det var ju inte som att jag inte visste att de är det. Ja, Mattos med hans som vanligt konstiga tankar som jag inte förstår var de kommer ifrån, Dennis som älskar alla, Jonas som körde 20 frågor och gjorde mackor till mig, Toilet som som vanligt klankade ner på oss (det starkare könet), Cassie som bara skrattade åt alltihop, Alex som lekte feminin, Pippi som rymde med Alex kaninöron, Cn & Jocke Fast som gjorde det till en sport att slå varandra i magen och en del andra. Jocke hade en enorm, röd näve på magen sen, haha!
Fia stack till Marielle tidigt men jag stannade. Ja, framåt natten till började folk försvinna, och Cn deckade i Jonas säng, haha. Han ville ju bli askalas så han lyckades kan man säga. Han blev sur när Toilet våldsamt som vanligt slängde sig över oss i sängen så han tyckte väl att det var lika bra att decka sen. Jaha, sen var det såklart då det blev nattamat som Jonas fixade. Bara jag som ville ha men sen skulle det stjälas från mig. Hm!
När snacket vid 4-tiden (sommartid) övergick från Göran Persson, Reinfeldt och Lasermannen till att handla om Andra Världskriget gav jag upp och gick hem. Innan dess gick en kille förbi Cn där han låg utslängd på sängen:
"Shit, den killen är inte liten! Jääävlar vilken biff." Hahahaha!
Jag sov sååå gott klockan kvart över 6 när mobilen ringde. Jag fattade inte ens vad det var som lät. Tur att jag var törstig för precis när jag somnade om ringde det igen. Tror ni jag fattade nåt om vem det var och vad han sa den första minuten? Nej, inte en chans, haha! Jag tror jag trodde det var Jonas först. Men det var Cn som ville säga hejdå, för det hade han ju inte sagt. Aw, haha. Han trodde jag hade gått nyss. Jag bara: "Eh, nä... det var typ 2 h sen och jag sov väldigt gott nyss men okej...". Haha. Och när jag kollade på mobilen i morse hade vi snackat i 58 minuter. Nog mitt rekord på mobil, lätt! Herregud, vad hade vi att säga så länge? Jag trodde typ vi snackade i 20 min eller så.
Jag lovade Jonas att komma och städa igår. Eller snacka och städa då. Eller bara snacka. Ja, det var så han sa, haha. Men nej, tenta, så det kunde han glömma, haha. Jag hann dock med att ta en kopp riktigt äckligt kaffe med Alex och Jocke Fast innan den andre Jocke och Naffie kom och hämtade mig och vi körde hem till Jocke. Och vilka var där? Jo, Jonas, Toilet och en nykter Cn. (Alltså, nej, han är inte alkoholist om det var det ni trodde, haha.) Du bröt ditt löfte. Men ja, det var ju tack vare bloggen så, haha.

På tal om ingenting (som vanligt en av mina upphoppande tankar alltså, haha) Varför skulle det regna så jävligt den där lördagen för en månad sen eller vad det var? Åh, tänk vad lite vatten kan förstöra då. Annars kunde man ha tittat upp på en stjärnklar himmel från en bänk till exempel. Istället för att åka bil. Hallååå.är

Jaha, vem som ljuger i den här härvan ni skapade den här helgen är fan inte lätt att reda ut, men låt oss hoppas att somliga tror på vad de säger åtminstone oavsett om det är sant eller ej annars saknar de hjärta. Och det tror jag inte trots allt! Vill inte tro. Även om det är intrigälskande folk man umgås med. Sämsta sidan, lätt! Fast å andra sidan så blir det ju aldrig tråkigt då. Men shit, varför ska det alltid handla om sex för? Fan, sluta med såna dumheter folk! Sex ställer till mer problem än det gör nytta, utom i ett förhållande. Ändå är det liksom beroendeframkallande.


Kommentarer
Av: Alex

Haha säker på att jag lekte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback