Men det är ju som jag vill?

Jaha, då är man ledig tills måndag då. Perfekt. Tack vare att vi skrev en redovisning idag på 1 h! Det ni. Om Social loafing. Fråga inte vad det är, bara acceptera okej? Haha.
Igår hade vi redovisning om "Fallet Mattias utifrån ett behavoristiskt perspektiv". Fråga inte om det heller så är ni snälla. Men i alla fall, för att visa på skillnader före och efter behandling så skulle vi spela upp sketcher. Jag fick äran att vara Mattias, vilket alltså innebar att få vredesutbrott över spagetthi. För att tala klarspråk: jag (iklädd ey-yo-tröja och keps) hoppade jämfota, sparkade på saker och skrek en massa trevligt. Jag fick i alla fall beröm för mina skådespelartalanger, haha! Det var riktigt kul, fast jag var lite hes sen. Därefter var jag och Charre på stan. Hittade äntligen den där röda BH:n. Yeah, det blev hett med linnet. Köpte matchande trosor till så snyggt utan med, haha. Vem som nu skulle se det liksom, men jag trivs så skit samma.

Har Zorina själv imorgon. Ska rida ut med henne en lång runda tänkte jag när man är ledig och det är ljust. Härligt!

Såg Hitta Nemo idag. Haha, den är så söt! Kommer ihåg när jag och Naffie såg den i stort sett varje dag, då när den kom, haha. Men kan man annat än älska sköldpaddorna i "Ö4:an"?
- "Maneter?! Woooooow! Respeeeekt."
- "Tyyyyyyyyyp
"
och så på ren gottländska. Underbart. Eller måsarna, men då ska det vara på engelska:
"Mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine..." o.s.v. Haha.

Jaha, så nu är livet så som jag vill ha det ju. Jag borde vara överlycklig men det är jag inte. Inte olycklig, absolut inte, men jag väntade på att den där... vet inte, sinnesfriden kanske, skulle infinna sig. Så fan heller den gjorde. Kanske ett mitt emellan som man kan stå ut med en längre tid, ja, men inte nåt som känns statiskt, varaktigt. Hur kan jag bli besviken på att få exakt vad jag ville? Kanske för att det jag önskade mig var protester, innerst inne? Fast jag skulle nog hellre dö än erkänna det. Eller?

Kommentarer
Av: Nathalie

haha MINE MINE MINE MINE :P Kommer du ihåg när du var min mini me? ;) Austin powers!

Av: Nathalie

Vi har så mkt att göra ja.. Vi får verkligen ta oss tid snart. Vill inte missa ngt från din värld. Sker så överdrivet mkt i förmodligen bådas . :/ babe... Saknar dig kalas mkt. Skönt attt vi snackade lite igår natt iaf. :) Kommer du ihåg när vi la upp till 05.00 hemma hos mig och båda blev skit rädda när vi hörde ett dunk från dörren. så var det brevbäraren. haha. :P Sleep over snart igen kanske? =) Puuuss!

2006-10-20 @ 00:49:40
URL: http://artificial.blogg.se
Av: Alex

Men gud så gött.. Jag har också sånn dära röd BH med matchande trosor o linne =) Ska vi sova över? ;) Hahahahaha

2006-10-21 @ 11:10:39
Av: Zandro

faktum e att jag hade tänkt köpa eeexakt likadant jööhh! ;P

pooooooooooooossssss

2006-10-21 @ 12:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback