SJUK(t tradigt)

Jaha, så har man då typ halsfluss, eller vad man kallar det på läkarspråk när det är virus och man inte kan behandla det. Tråkigt att det inte var bakterier så man kan knapra lite piller och bli frisk snabbt, det skulle behövas! Kan inte vara hemma från skolan! Omänskligt, ja det är det fanimig. Jag var där i måndags trots riktigt ont i halsen och hade feber fast att jag proppat mig full med panodil. Vad gör man liksom, när man annars måste sitta och skriva ett helt arbete istället för att redovisa 10 min? Bättre att släpa sig dit då ju.

Annars... klippte jag till Krisse häromdagen. Okej, det var kankse inte helt förtjänat, men han måste fatta att när man håller på att bli strypt på allvar blir man inte på såå gott humör. När jag blir lite sådär jävligt förbannad så har jag inte riktigt koll på vad jag egentligen gör. Särskilt när man samtidigt har svullna mandlar som inte underlättar andningen vill man inte bli strypt, haha. Okej, sorry, men enough is enough, okey?

Jaha, annars har ju dagarna bestått av att sova, alternativt titta på TV sedan i måndags. Om man undantar mina besök på Campus och hos doktorn förstås och det gör ju inte livet så spännande och därmed inte bloggen heller. Eller ja, det man kan säga om TV-program som faktiskt är lite spännande är... eller har ni sett "Las Vegas"? Gick idag. Har tänkt på det innan, men damn vad karaktären "Danny" (Josh Duhamel) är lik Navel. Fast han ser kanske lite mer pojkaktig ut. Ah, het är han i vilket fall, haha.

Josh       Josh Duhamel           Josh 

Damn, det är skrämmande likt på vissa bilder. Andra inte alls. Men dessa två? Yeah.

Kommentarer
Av: hmm

fan fick titta ordentligt trodde de va jag:)

2006-10-13 @ 18:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback