Fredag

Jaha ja, då var det fredag igen. Igår då... alltså. Ledig för att skriva tenta, det var gött trots att man fick börja jobba lite.
Sen var det fest hos Marielle på kvällen. Det började allmänt trevligt och så och ja jävlar med sprit där bjöds på... men jag tror att allt tog slut utom möjligen vinet. Haha. Och alla som nån gång varit på en fest med för mycket sprit vet hur det slutar, och det gjorde det också. Jag är glad att inte jag ska städa... och som vanlig blev folk av med både jackor och skor. Det vanliga som sagt. Vad som inte tillhörde det vanliga var att en svartsjuk kille sparkade på grannens bil så larmet gick och sen komer grannen ut. Så långt inget speciellt. Men, observera att gubben kommer ut barfota, i kallingarna och med ett jävla basebollträ! Jag och Fia asgarvade och sen stack vi, det var synd om Marielle men vad kunde vi göra åt det hela? 
Så var det Tivoli. Hamnade brevid Maxen-Taxen och Niklas i kön. Sen kom lilla Henke som var i Hbg.  Aw, stackare, han har bara sett Kalmarbor nu på ett tag så det måste ha varit en chock att återvända. Haha. Han klagade på att min "elakhet" hade försvunnit och att det var för att jag tyckte om honom för mycket men jag upplyste honom om att han inte skulle smickra sig själv. Haha, där fick han för det.
Så ja... så träffade jag Charre & Sanna så det blev lite shakande med dem. Charres uttryck, inte mitt, haha. och Carro var också på Tivoli såklart och gissa vart? I Vinylbaren naturligtvis. Hade hon vågat gå barfota där hade hon sovit där det är jag säker på...
Haha, just det. Där satt en transa på baren också och slickade sig om läpparna medan han?/hon? smekte sina, hm, smäckra ben. Den stackarn fick dock inte den uppmärksamhet hon?/han? uppenbarligen hade hoppats på. Lite After-Dark-känsla på det där.
Jaha, så stack Fia hem och Sanna och Henke stack vid 2. Ek kom vinglande ut och påstod att han visst skulle komma ihåg idag att han träffade mig. Jovisst, haha! Jag och Charre stack vid kvart i 3 för då kom svarttaxin (ja, Luan kallades Esmirs bil för det och ville ha min skinnjacka i betalning...). Haha, icke!
Jag gillar Tivoli.

Kommentarer
Av: nathalie

heeeellu :) låter som en go fredag :)I miss you.. lämnar inte dig heller. ever. :)

2006-10-02 @ 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback