Happy day

KÖRKORT - tydligare kan det väl inte sägas skulle jag tro. 6/9, ytterligare ett datum så måste läggas till listan av viktiga. Min lista då... du måste inte tvunget minnas det.

Jaha, så då var man vän med Fia igen. Fast det måste sägas för det är sanningen, att även om jag överser så kan jag inte glömma bara sådär. Om jag verkar misstänksam... så lev med det för det är inte utan orsak. Dock, jag kan inte neka till att jag har saknat henne.
Igår saknade jag henne mest, vi har sagt för evigheter sedan att den dagen jag tar körkort skulle vi ut och köra. Gårdagen blev precis som jag tänkt mig tillsist, inte precis något man är van vid...
Ja, nu skulle det bara vara att min... ja, vän? vill prata med mig när vi träffas också. Jag bits inte? Eller ibland, men det vet du väl, det är inte så farligt. Du säger ju jämt att jag är så svag ändå... haha.
Men. Att  vara sidan om dig finns det ingen glädje i, jag vill vara med dig. Se mig?

Ni tre, snälla stanna i mitt liv föralltid.
Allt vi gjort tillsammans, bra och dåligt, kommer jag aldrig att glömma i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback