Killing softly

I helgen har det blivit en del bilkörning såklart. Ingen mamma hemma, men det var bilen...
Igår var det Arom och Basshunter. Ja, inte mycket att hurra för egentligen men helt okej. Den killen är hyfsat mycket tönt i mina ögon, men för all del rätt underhållande. När han frågat publiken om det fanns några datanördar där, sagt sig ha en del gemensamt med Markolio och skrikit "bira, bira, bira!" och sen dessutom sliter upp skjortan mitt i en låt gick han lite över gränsen, haha. Men man ska kanske inte vara sådan, det var många som kommit för att se honom.
Jaha, sen slapp man tillbringa natten ensam i alla fall, Fia ställde upp. Eh, nä, alltså... hon sov i ett annat rum. Haha.
Sen idag var man på Väla med Naffie. Hon köpte en tavla till mig!
"Vill du ha den?"
"Mjo, men ja... en annan dag kanske"
"Vill du ha den?"
"Ja, jo. Men aja."
"Vill du ha den?!"
"Ehm, ja."
"Fint, du får den av mig för att du har tagit körkort."
Aw, vännen, du kunde knappast ha gjort mig gladare! Inte för tavlan. Den också naturligtvis, men gesten <3

Sen ja. Det är inte varje dag man uppskattar att någon klipper till en med full kraft... först med en kudde och sen med handen, men det händer där allt kan hända.
Sjukt trött på missförstånd för övrigt. Jag borde lära mig prata problem. Mina egna, that is. After all, jag ska bli socionom...
We will kill each other eventually. Love each other to death, so to speak. Och då menar jag fyra, inte två. Eller ja, två och två i taget kanske. Hon & han, hon & han, hon & hon. Mm, förmodligen. För mycket känslor, av för många sorter, på samma ställe. Virrigt? Det tycker jag också att det är.

Kommentarer
Av: cleopethra

Ta ett djupt andetag, luta Dig bakåt och var tilåtande mot Ditt eget innnersta.

Av: Nathalie

ahw :) allt för dig min söta vän

2006-09-11 @ 08:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback