Konkurrens? Näää, inte en chans!

Idag hade vi grupparbete i "skolan" hela dagen, alltså inga föreläsningar. Vi skulle diskutera vad som var typiskt svenskt, och mycket kom vi fram till och kul hade vi. Sedan satt vi i basgruppen i solen i stadsparken och läste essäer och diskuterade ett och annat hela eftermiddagen. Riktigt mysigt faktiskt. En aning till bonnabränna på armarna. I mitten av september!

Sen jasså din lilla luring, du gick och skaffade körkort igår? Jaja, man får väl gratulera då. 11 september, konstigt datum att ha tur på! För det var väl ren tur va?
Men kom ihåg, no matter what you do: Jag hade det fööörst! 5 dagar, men i alla fall... det behöver vi inte nämna. Jag hade kortet innan du hade lappen. Haha, är detta en tävling? Hell yeah it is (was)!
Så du trodde du kunde dra ifrån mig med en skruttig CRX, ha! Inte en chans. Din mes, ska du stanna mitt i svängen? Haha. Nej, sorry, men allvarligt, det var sjukt kul! Igeeen...?!
Hahaha, detta är inte bra... Schyyy, inte ett ord till pappa!

Ledig två dagar nu, och livet leker allmänt igen. Det är perfekt. Just nu, just de senaste dagarna bara. Det gäller att njuta för imorgon kan det ha ändrats igen.
Lagom lycka varar längst, är det inte så? Skit samma, det är tråkigare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback