Unwritten

Ja, det var en bra beskrivning tror jag. Oskriven...

Jaha ja, så what's new? Jo, jag och Fia ska skaffa en ny häst. Enda problemet: en stallplats. Vi har typ varit Helsingborgs kommun med omnejd runt och frågat. Hittat lite alternativ, men Långeberga är ju det som hägrar om vi kan få där. Vi får la se. Om allt ordnar sig så hämtar vi henne på söndag. Wie!
Sen... tenta att skriva tills på onsdag, fy och usch! Aja, sånt man får ta.
I övrigt då? Åh, just det, fest hos Jocke i fredags. Damn niiice, haha. Det var nästan lite nostagiskt... "Fest hos Jocke", hör bara på det...! Och för en gång skull kände jag nästan alla som var där! Gör jag aldrig på fester annars känns det. Fast jag kom fram till att det inte var odelat bra... för det är nämligen så att de som jag kände där är så totalt olika, vilket innebär att de inte är så intresserade av att snacka med varandra. Så man hamnar lite i kläm då. Kände mig nästan elak mot Henke, men åh, det är bara det att prata med honom kräver 100 % av ens tid. Och alla andra då liksom? Svårt. Ville ju prata med alla!
Känns som om jag behöver tid, allmänt också, kan man inte köpa det på burk?
Och sen... det var en jäkla massa jag hade att säga idag! Var det länge sen jag skrev eller, haha? Men i alla fall: igår var jag på Väla med Charre och Emelie. Träffade den andra Charlotte också och pratade lite med henne. Nice haircut förresten! Vi shoppade så att vi har försörjt Väla för ett tag framöver... haha. Trevligt att äntligen träffas alla tre!
Såå... till helgen: det blir fullt upp! Marielle ska ha fest på fredag och hon står för spriten...! Only by invitation, så fundera inte på att komma och dricka upp den för oss, haha. Sen ska man skriva på tentan och på söndag ska hästen hämtas förhoppningsvis!

För att återvända till det där med oskriven... Så  är det sant. Min plan (struktur kanske man skulle säga då?) är en del av det, den är också oskriven på sätt och vis. För det är en del som måste klaffa. Sen, livet i allmänhet. Det känns oskrivet men på ett bra sätt. Fast man skulle haft mer tid. Egen tid kanske? Får ta mig det, efter tentan.

Jag fick låna en ängel

(Shirley Clamp)
Vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback