You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"!

Jaha, detta har varit en lång men trevlig dag. Först vara i skolan till 4, och ha gruppdiskussion om vad som format oss till de människor vi är idag. Det blev en mycket intressant och väldigt personlig diskussion... Åh, det finns människor jag otroligt gärna skulle velat diskutera just detta med! Synd bara att de inte ser vad som skulle kunna komma ut av det.
Jaha, i alla fall, så var det bussen direkt till Väla sen och träffa Charlotte. Vad kul att det blev av tillsist och att jag äntligen verkligen fick träffa henne och lära känna henne lite! Vi köpte bakad potatis på Graffitti och sen satt vi och snackade från 5 tills de stängde på Väla, haha. Så kom nån Johan också och jag typ krossade hans brutna hand och trots detta erbjöd han sig att köra mig hem sen. Det fick han gärna göra såklart. Haha, men som vi tre skrattade innan dess! Vi hade riktigt kul.
Sen kom Navel och hämtade mig och Fia i den söta lilla reklambilen när inte jag fick låna forden och så kollade vi på United 93 hemma hos Krisse. Den var riktigt bra faktiskt.

Ah, äntligen lite... sinnesfrid idag. Jag vet vad som kommer hända, eller rättare sagt, jag har i alla fall en plan för det istället för att sitta och vänta på vad som kommer härnäst. Det är dags att jag tar tag i vad som sker. Äntligen är det jag som styr spelet. Det har jag väntat länge på. Fan va gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback