Happy birthday to me

Jaha, då var man inte tonåring längre. Fan vad skönt om man tänker efter! Blev väckt innan mamma stack till jobb och fick bära in min present själv, haha. Den var tung eftersom den innehöll en hel servis med bestick och allt. Det tar sig, det tar sig. Långsamt samlar man till eget bou, yeah. Älsklingen väckte mig vid 12 igen när han ringde. Han är det sötaste som finns!
Sen ringde pappa och sa att han nog inte tänkte komma. Han får inte för Maj-Lis. Så stackars honom då. Han föreslog att vi skulle grilla i helgen istället och att Christoffer kunde vara med och ja sa okej, på villkor att hon inte är med då. Då skulle han kanske komma hit i alla fall... Åh, kan man bli mer besviken på någon? Välj bort mig, gör det, för husfridens skull! Stå upp för någonting någongång för i helvete! Kan du välja bort mig för henne kan jag välja bort dig... den kommer att komma, den dagen, om det inte blir löst på något sätt när jag och Christoffer flyttar. Så vi får väl se hur det blir ikväll. Säkert ett paket som lämnas vid dörren. Tror du att det är paket jag vill ha?! Jaja.

Vi får se vad resten av dagen har att erbjuda i presentväg och gästväg då. Kanske till och med Krisse dyker upp efter jobb.  Lite spännande är det faktiskt att fylla år, haha. Men inte som när man var liten tyvärr, det går liksom så fort över nu för tiden. När man var liten var dagen evighetslång. Charre, Mari (kusinen) och Fia har skickat sms än så länge. Vi får väl se vilka fler som minnas att ajg fyller år, haha. Uppdatering i den frågan senare kanske.

Kommentarer
Av: Anonym

Jag har den äran att gratulera!

2007-04-11 @ 19:01:57
Av: Hanna

Jag har den äran att gratulera!....igen...haha

Av: nathalie

Graaaaaattis igen babe! :)

2007-04-11 @ 21:25:44
URL: http://artificial.blogg.se
Av: helen

åhh.... grattis på din dag!!
i efterskott iofs, men bättre än inget :)

2007-04-12 @ 16:57:04
URL: http://hallonskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback