Det är så mycket jag vill göra...

...Men jag har så lite tid, så lite pengar och så lite jobb... Både pengarna och jobbet ska jag ändra på, med början på försöken idag. Det där med tiden lär det väl bara bli mer ont om, men jag måste börja planera och prioritera så jag får gjort vad jag vill. Sova mindre än vad jag vill göra och inte skjuta upp sådant som måste bli gjort, i alla fall inte för att istället sitta i soffan och läsa en bok eller kolla på TV, helt i onödan. Fast är det världens bästa bok (Den andra kvinnan / The pursuit of happiness)... men nu är den ju slut, för 5:e gången eller så. Sidospår.
Nu ska jag som sagt ta tag i saker som måste tas tag i. To be continued.

Kommentarer
Av: nathalie

åååh.. saknar diiiiiiig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback