Länge sen

Ja, det var en liten stund sedan man skrev här, eller var inne på internet alls för den delen faktiskt. Har inte tid och ändå är det det enda jag har, hm. Ja, sen sist har det hunnits med både det ena och det andra kan jag säga. Till exempel var jag och Christoffer på Vallåsen i helgen och åkte skidor. Jag gillade Isacs kommentar om vår utflykt: "Ska ni åka skidor på riktigt?!" Skitkul var det faktiskt! Roligare än fredagen till och med kunde vi enas om, som vi tillbringade hos Jonas först och sedan på Tivoli. Jag säger bara: "Leve Tivolipasset!" Inget köande i iskylan, bara rakt in och Matos fick bli min lilla gäst. Sen stack jag och Christoffer hem och nannade i Raus men eftersom min lilla chaufför aldrig åker buss hamnade vi på Ättekulla istället och fick gå sista biten. Kaaallt!

Igår var det som vi ni vet Alla Hjärtans Dag och den första som någon av oss spenderade tillsammans med en kille/tjej. Helt underbart var det, den bästa i mitt liv utan tvekan. Han knackade på min dörr med tre rosor med varsin betydelse, ett underbart kort och en parfym. Han fick ett kort, en ros och lakan med tiger på av mig. Han är mitt allt (och min tiger), så är det bara!

CN på skidorJag på skidor

Hur skånskt är det inte? Snöig backe och barmark i bakgrunden, haha. Och inte var det några stup man åkte i heller, nästa gång blir det Hestra. Men roligt var det i vilket fall som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback