Reder ut tovorna

Mhm, just vad jag gör det. Allt som var bra innan vill jag ha tillbaka (och jag jobbar faktiskt en del för det själv) och dessutom vill jag har nya bra saker. Såklart, alltid människans strävan. Fast det är klart, man kan ju aldrig få allt! Ändå fixar jag allt som skulle fixas nu, allt från ny piercing till bröstvårtan till UM till kompletteringar till jobbansökningar till Tivolipass... Dessutom vänskaper som kräver ansträngningar, och mer än en av den sorten. Äh, det behöver väl i och för sig alla. Ändå känner jag mig inte särskilt företagsam och det krävs rejält med energi som jag inte har för att dra igång något. Känns så... januari. Ändå, jag är glad för det jag har, min underbara pojkvän som ett exempel. Det går verkligen framåt på den fronten. Framtiden med att flytta ihop och allt det där känns belagd med mer än ett hinder, men det ska vi helt enklet se till att klara för hinderna är yttre faktorer.
Alltså; trots energibrist och en "downperiod" inklusive halsfluss och ögoninflammation (på samma gång) så känner jag mig ändå rätt nöjd. När morgondahen är över kkommer jag känna mig ännu mer nöjd för då är ännu mer fixat.

Jag var inte glad i helgen som gick, men jag fick stöd när jag som mest behövde det (vilket är skrämmande att behöva faktiskt) och nu känns det som det vänder. Vintern, skolan, vänskaperna, livet i allmänhet. Det går framåt.

When the power of love overcomes the love of power the world will know peace

Kommentarer
Av: Zandro

för att svara på ett svara som ändå inte var en kommentar till ett inlägg.. så svarar jag tbx på ett lika stilfullt sätt... *skratt*...

hej själv du kanske ännu mer upptagne... ;P
jasså minsann.. din mor var o tittade?!.. så trevligt så trevligt... hoppas hon inte somnade iaf... *fniss...
o joo..jag har väl varit ganska upptagen med repetitioner o så med det.. men.. ja.. d e attans kul :D
jag kan tyvär rinte hjälpa dig med fribiljetter ,.. eller billigare kompispris o så.. it´s outta my hands... vi har inget med biljettförsäljningen att göra.. :(
hade ju lätt fixat till er isf...

annars då?.. rullar det på eller?..

kramizar från "Häst-Harry" aka Zandro

2007-02-12 @ 02:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback