En lång vecka

Ja, det har det varit. Eftersom jag inte träffat Christoffer varken måndag, tisdag, onsdag eller torsdag. Det håller liksom inte att göra så i framtiden... Damn, sjukt vad jag saknar honom när jag inte får se honom på så länge!
I alla fall så fick jag träffa honom igår. Yeah! Efter en lång dag i skolan också med redovisning på över en timme och så vidare var det just vad som behövdes.
Sedan var det förfest hos Matos, och det är vad man kallar förfest på riktigt. Jonas, Navel, Jag, Christoffer, Dennis, Matos, Zurka... var vi inte fler? Nej, det var alla. Hm, kändes som en hel fest för fasen, haha. Många timmar blev det där för jag och Christoffer trotsade regnet och gick hem till Matos redan vid 8. Det blev Tivoli sen efter 100 år i kö och efter det slutade kvällen med underhållning i form av en asfull kille som Matos slog ner och Dennis hjälpsamt sparkade i röven och jagade och fällde när han försökte fly. Förbannad var han i alla fall sen, den "stackars" killen alltså. Underhållning kallar jag det... faktiskt. Vaknade lite lätt bakfull i morse men det börjar ordna upp sig, som man säger. Fast inte i den meningen som han i Sällskapsresan uttrycker det, jag lovar. "Man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig". Haha. Aja, anyway, nu ska jag hem och duscha, för jag sitter hos älsklingen och skriver, och sen blir det middag i Raus. Därefter får vi se vad kvällen har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback