Katten vill ha eget bo

Den här katten alltså; jag. Jag blandar ihop dagarna men jag vet så mycket som att onsdag till fredag bodde min älskling hos mig. Vi lagade mat, fikade med pappa och Malin och så vidare. Levde vardagsliv. När han började 7 båda morgnarna gick jag upp med honom 5.50 och så åt vi frukost ihop. Sen gick han till jobbet, jag gick och la mig igen och sen lekte jag hemmafru och mötte honom i dörren när han kom hem. Underbart var det. Jag skulle gått i skolan också bara så vi hade fått känna hur det känns. Men det tar vi i mars; the ultimate test.
Sen tillbringade vi i stort sett helgen ihop. På fredagen åt vi med Lena och Björn, det vill säga hans pappas sambo och hennes son och på lördagen skilldes vi tillfälligt när jag var med Fia och Marielle i Mörarp och han med Matos och co på kvällen. Men först städade vi hans rum på dagen. Han har inte städat där alls sen han flyttade in för tre-fyra år sen. Under sängen är det aldrig dammsugit. Behöver det sägas mer? Hahaha. Men nu är det fint i alla fall. 
Efter Mörarp ville jag verkligen inte till Arom, jag lovade ju mig själv det för övrigt att det fick vara slut med det nu och dessutom var jag nykter för jag körde, och jag hade verkligen ingen lust. Fia och Marielle stack dock dit. Jag stack hem och så men så kom Matos med bilen fylld med Navel, CN och Zurka och hämtade mig och så såg vi en kass film hemma hos Matos. "Land of the dead". Se den inte. Eller jo, de första två minuterna. Jag håller med CN, orkestern var bara så skrattretande fast den säkert var menad att vara läskig. Sen sov jag naturligtvis hos Christoffer. Det blev en lång natt av snack och vi somnade inte förrän klockan var 8 på morgonen. Sedan vaknade vi vid halv 1 och fortsatte. Tillslut avslutade vi det hela med att gå en runda i stan innan vi åt frukost. Gissa om man var hungrig sen? Sen kunde jag inte slita mig och vi bara gick och slöade hela dagen vilket alls inte var så dumt. Klas bjöd på sina lövbiffar och sen körde Christoffer mig hem. på vägen diskuterade vi vår framtid och räknade på vår ekonomi.
För vi vill verkligen flytta snart, och vi vill flytta ihop! Stackars Klas måste nästan vara trött på att ha mig springande där jämt. Även om det bidrar till att Christoffer städar rummet och rensar garderoben, haha.

Ja, jag ska sluta lägga mig i vad ni gör förresten, det får stå för er. Jag vägrar bli inblandad och då är det bäst att inte veta. Basic facts kanske, men mer vill jag inte. Det kom jag fram till i helgen. Det jag redan vet är... hm, förbluffande. Ja, det är nog ordet. Över förväntan, fast under. Ja, ni fattar nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback