Stress och press

Ja, det har varit en del av det på senaste, både för mig och andra. I helgen kopplades sånt bort dock då man gjorde sin första entré på Tivoli 20. Men jävlar, jag kommer inte gå dit en lönelördag igen, särskilt inte en där alla studenter just fått sina lån. Jag har 7000 blåmärken från knäna och ner, fortfarande! Ja, inte riktigt så många då, men ont gör det. Bland annat var det en trevlig brud som hoppade på min fot med stilettklackar (förvisso säkert inte meningen) utan att ens vända sig om. Tackar! Det är nästan så 20 + är ännu mer hänsynslösa än 18-åringarna. Kul hade vi dock. träffade massor av folk som jag inte sett på hur länge som helst. Marielle från jobbet på Scandlines, KA, AD-Danne med flera. Och så då Göran och Zurka som det dock inte var så himla länge sen jag träffade, haha. However, sen kom min alldeles underbart snälla och omtänksamma pojkvän och hämtade mig och till och med körde hem Naffie också. Vi tackar tusen gånger alla tre. (Mamma också alltså...) Dock fick jag bistå med husrum som tack men det gjorde jag mer än gärna! I övrigt var helgen ganska... slö. Men skit i det, jag fick ligga och mysa hos min tiger.

Sen började veckan igen och hittills har jag varit mycket duktig. Efter att ha pluggat hela dagen med Radde i skolan igår hämtade jag ut böcker och sedan Scandlineskläder på posten på två olika ställen (de jävlarna skickade tillbaka kläderna som de hade begärt och sen fick jag dessutom betala returfrakten också på 125 kr, man tackar). På posten träffade jag ingen mindre än Roger Davidsson, haha. Herregud, det var inte igår! Snackade lite om skola och vad som händer nu, känns som en del har förändrats sedan den tiden då man var ohjälpligt kär i killen! Haha, jag kan skratta nu, men då var det fanimig allt annat än roligt!
Idag ringde mobilen när vi satt och pluggade vidare i datorsalen. Det var Christoffer som undrade om han inte kunde få träffa mig på riktigt idag istället för att ringas. Självklart! Jag hade en hel del att plugga men det fick jag ta nu, lite sneare, istället. Vad gör det? Han gjorde som jag sagt att han fick göra och det glädjer mig mycket att han trodde på att jag menade det när jag sa det! Och det ska han ju, annars hade jag aldrig sagt det. (Lät det där invecklat?) Vi var bara ute och gick en runda och sedan stack han igen men det var så underbart att få träffa honom! Vad jag saknar honom så fort han inte är hos mig! Idag behövde vi ses liksom. Jag har lovat det förr men jag lovade honom något idag igen som jag kommer att hålla, till vilket pris som helst. Och det kan kosta mig... livet, på sätt och vis, om jag håller det. Och det ska jag. Sådana löften slänger man inte bara ur sig.

Förresten; Guns n' Roses - November Rain You got to love it. Jaja, jag är lite sen på det kanske men den är så jävla bra. Tur någon öppnar ögonen på en. Även när det gäller musik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback