That's a cat's life

Jaha, då är det snart helg igen! Helt otroligt vad tiden går fort, speciellt för att vara i Januari. Det brukar annars vara årets längsta månad om ni frågar mig. I helgen... det blir nåt kul imorgon med Christoffer och Tivoli på lördag med Naffie & Hanna. Fuck Arom, det har jag ju sagt länge, haha! Ja... ska inte bli för kaxig innan jag har kommit in i och för sig, men ändå. På söndag ska jag och Fia tvätta jacka... jaja, haha.
Var på bio i tisdags med Naffie & Hanna och såg The Departed. Mycket bra, men mycket lång. Vi gick in 18.00 och kom ut strax innan 21.00. Invecklad intrig men en bra film! Sedan tassade Naffie i sina sommarskor och Hanna med mig bort till älsklingens hus som kom och öppnade i badskor och shorts. Folk har då ingen respekt för kyla nu för tiden! Haha. Naffie & Hanna blev hämtade och jag gick upp ett tag med Christoffer. Han hade visst varit på äventyr med papsen han, och Klas var ivrig att berätta. Haha, ja men det är härligt. Sedan fick jag skjuts hem.
Inatt sov han här på madrassen (han vann kriget om vem som skulle sova på den) och väckte mig med en puss på kinden klockan 5.50. Hade det varit någon annan än han kunde de ha räknat med en fet smäll, men för hans skull gick jag till och med upp då fast jag började 9.00. Äh, lika bra ju. Hann t.o.m. ta ut pengar innan skolan så jag kan köpa böcker. Och vem kommer rullande i en röd bil? Ja men gissa? För tredje gången på mindre än 2 veckor, haha! Rena timingen den här gången också, det är det som är det roliga. Hade det inte varit för att Nordea stängt sin automat hade jag aldrig sett honom. "Svineri jävla sosse" Jo, men man tackar, haha! Sen kom jag i tid till skolan!! Tänk er, jag! Får börja gå upp 6, haha. Eller inte. Somnade när jag kom hem och allt. Jag skulle ringt Alex idag, men jag orkade helt enkelt inte träffa nån idag kände jag. Äh, man är ju ledig imorgon! Då ska det i och för sig pluggas.

Christoffer ringde redan vid 5 för vårt dagliga samtal. Jag trodde att han skulle säga att vi inte kunde prata ikväll eller så när han frågade om jag visste varför han ringde så tidigt. "För att jag saknade dig" sa han bara. Åh, min tiger, min älskling, min Christoffer! Så otroligt omtänksam. Kan nog bara säga såhär egentligen:

If there is such a thing as "The one"; he is that one!

Christoffer?

Är detta älsklingen eller? Mm, det tror jag att det är.
Den sibiriska tigern är den största av alla katter.
Alltså måste det helt enkelt vara han för han är katt och han är stor.
Logiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback