Livet är som en berg- och dalbana

Men det visste ni väl redan? Jag menar, det är inte någon nyhet för någon. Men att man kan vara på toppen, och längst ner på den verkliga bottnen under samma dag, ja faktiskt under samma timme, det var något nytt för mig i alla fall. Lägg sedan till lite underliga drömmar på det, typ att lägga ansiktsmask på folk och vira in dem i filtar... så har du en total förvirring. Welcome to my life.

Men just nu mår jag fint efter ett par kilometers springande (!) för andra dagen i rad, även om låren så fort jag törs röra mig på stolen påminner mig om att de har en annan åsikt. Ikväll ska de stackarna utsättas för mer springande och jag för total förnedring då jag mot bättre vetande gått med på att spela fotboll med grabbarna. Med Zurka och Christoffer, visst, jag har vant mig och de också, men fler? Jo, men det är väl bara att gilla läget. Det gör jag. Nån mer tjej som är sugen på förnedring? Tänkte kolla det snart, haha. Bara ring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback