Bättre sent...

... eller hur? Man ska ta sig tid och ork till attt lägga upp bilder. Vilken dag passar bättre än denna iskalla, blåsiga och överjävligt råa skånska vinterdag? Skulle ner till Bogart´s idag och lämna gårdagens "Bourne..." ja, vad den nu heter. Den senaste alltså. Det var så glashalt ute av underkylt regn att  vi höll på att trilla och slå ihjäl oss ett par gånger vilket ledde till en del skratt. Jag till och med funderar på bussen till jobb imorgon, och tittar man ut nu ser det ut som om jag skulle bli tvungen. Nu landar det vitt ovanpå det hala också...
Alltså, här kommer då Parisbilderna:

Billigt...

Till att börja med: det är billigt. Det fanns värre (bättre) exempel på Champs Élyseés. Men man kan ju inte så där som en dum turist och fota... haha.


Merca

Man kan köpa bil där också, när man ändå är där liksom...


Mona Lisa

Där har vi ju henne, och lagligt på bild till och med!


Mamma i Eiffeltornet

Mamma på andra våningen i Eiffetornet.


I höjd med molnen

Utsikten från högsta våningen. Notera hur nära molnen är. Men ändå, jag trodde faktiskt det skulle vara ännu högre.


Långt ner

Det var ändå en bit ner...


Jag i Eiffeltornet

Jag på andra våningen i höstsolen. Mysigt.


Varför har inte vi så coola

Varför har inte vi såna coola?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback