I´m not alone...

Jag har läst för många olika bloggar på blogg.se. Det är samma typ av bloggar som återkommer på förstasidan, oavsett om de handlar om foto, mode, mat eller vad det nu kan vara. Jag har lagt ner bloggandet från och till, eftersom jag tycker att min blogg är rätt tråkig om jag får säga det själv. Jag har inget perfekt liv, jag äger ingen systemkamera, jag är inte modell och kläder är inte mitt största intresse. Visst, jag gillar att köpa fina kläder, men måste jag meddela resten av Sverige vad jag har köpt? (Som om det var så många som läste min blogg). Det enda jag kan skryta med i bloggvärlden är att jag på något inlägg hade 200 läsare och att jag var före "bloggvågen". Wow... Du hittar inte ens min blogg genom att googla, jag har provat. Hade jag upptäckt blogg nu hade jag aldrig skaffat någon! Precis som jag inte har någon facebook, till somligas stora förvåning. Men blogg är, som någon klok bloggare en gång skrev, för mig ett sätt att vara lite kreativ och skriva av mig, för att jag tycker det är roligt! Skriva är kul, och ännu roligare är det att någon läser det. Det finns några få bloggar där ute som inte är baserade på dagens outfit och som faktiskt är riktigt läsvärda. Leta upp era favoriter, jag har hittat ett par av mina. Gemensamt har dem att de är uppriktiga och verklighetsförankrade, men på helt olika sätt.

På tal om skrivglädje så borde jag kanske börja skriva noveller igen... fast jag aldrig avslutar dem. Sålänge kan ni ju roa er med att läsa novellen som ligger till grund för Guns n' Roses "November Rain"; en av mina absoluta favoritlåtar.

Del James - Without you
http://69.13.45.9/navy/RobertFrosthall/read.php?f=70&i=286&t=286
(Naturligtvis är den på engelska, och ja, den är lång.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback