Som sagt...

...vad tror ni att jag borde göra nu? Just det, helt rätt. Och jag ska göra det också eftersom det är T minus five and a half day. Ska bara gå och klä på mig och boka tid hos frisören och veterinären. Långt hår? Nej, tror inte det ändå, det ser bara hemskt ut. På något underligt sätt så tror jag alltid att om jag skriver att jag ska göra någonting i den här rutan så får det mig att ta tag i det. Tyvärr funkar det inte så. Pelle har rätt, det finns alltid något roligare att göra än att plugga. Ska nog gå och kolla om det inte behöver städas under diskbänken i alla fall...

Igår hade jag tur. Idag kommer ingen att ringa på dörren mitt i allt. Vilket i och för sig också är tur, för jag tänker inte sitta och plugga på stranden i Gran Canaria. Skjut mig hellre! Trevligt var det i alla fall igår, äntligen fick vi ihop det med att träffas alla tre vilket händer alltför sällan. Folk blir bara mer och mer upptagna! Ska jag säga... Nej, det finns bara ett bot mot pluggångest: att göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback