Då var man klar...

... med sin uppsats! Woooho! Inlämnad för en timme sedan. Det innebär förstås inte att den är godkänd och så ännu, men det innebär att jag kan återvända till min slappa tillvaro.

Var på tal om att vara slapp (eller kanske inte) och paddlade i helgen i Rönne å. 1,7 km träning av överkroppen, haha. Det här med träning verkar börja stiga mig åt huvudet! Nej, men allvarligt talat så var det hyfsat tungt eftersom det blåste så mycket motvind på vissa ställen att man nästan paddalde uppströms. Vi var fjorton kanoter, men eftersom alla inte paddlade lika fort fick vi vänta på de tre sista i två och en halv timme efter att vi hade kommit fram. Såå segt. På kvällen sedan så var vi hos Viktor & Emma. Var så trött att jag somnade i deras soffa till Dimmu Borgir (eller hur norrmännen nu stavar det). Om ni någon gång hört dem förstår ni graden av trötthet. Jag hade ont i öronen när jag vaknade.

Nä, nu blir det frukost. Här är helgens pics:



Första rasten hade vi på det här mysiga stället.




Längs med ån var där fullt med kor. De måste ha sett tusen paddlare men de verkade ändå undra vad vi höll på med. Jag förstår dem.




Jag i full paddlingsmundering. Det pissregnade på morgonen, därav regnställ, men sedan blev det riktigt fint väder.




Det var en rejäl fördel att ha Christoffer därbak. Han fungerade som en tvåhästars motor! Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback