Fullt upp...

... igen! Vilken dag! Var först och gjorde en intervju på Tågaborg, sedan ner om stan och lämnade en film och bokade tid hos optikern. Sedan hem, byta om och ut till det söta monstret på Långeberga, aka Chacha. Sista gången idag. Red ut en sväng barbacka och bara njöt av att vara ute och rida. Tråkigt att det är slut på ett sätt, men å andra sidan har jag verkligen inte tid och det går verkligen inte framåt med min ridning vilket gör det hela till ett måste. Sådana har jag nog av ändå. Men Malin sa att jag är välkommen ut när jag vill och jag sa att jag gärna hjälper till någon enstaka dag om det skulle behövas. Sedan bytte jag till vanliga kläder igen, slängde in två maskiner tvätt och åkte ut till Väla för att handla present till Christoffer. Hittade inte riktigt allt vad jag letade efter så jag ska försöka i stan imorgon. Hem igen och så ta ut tvätten, äta kvällsmat och plocka undan. Sedan var jag och Charre ute och sprang. Ville att Emelie också skulle med men hon ville springa redan vid 5, omöjligt för mig att hinna. Så hem igen och visade Charre bilderna från Valborg. Haha, herregud. Ett urval av de 86 stycken jag lyckades ta finns nedan. Och nu har jag precis hängt upp sista maskinerna tvätt. Jag som skulle plugga också. Jaja, det får väl vara någon måtta på fliten.

Måste säga att konditionen redan är avsevärt bättre. Jag och Charre enades om att vi får höja nivån till nästa gång. Jag hade till och med krafter kvar att spurta på slutet, då har man inte sprungit tillräckligt hårt! Kanske det här med springandet kan hålla i sig ett tag ändå? Börjar ju bli kul när man märker resultat!

Här kommer bilderna:



Det började lugnt efter att vi kommit in från grillningen... (Sandra, Paulina, Matos, Björn, Dennis)




... men sedan klättrade Charlotte efter den sista av hattarna! Ingen fest utan hattar...




... och vi fick en ny pilothatt till samlingen...




... utav Zurka som använde den som Emil-mössa. Charlotte tyckte att Johans glasögon också var bra rekvisita...




... precis som Zurka tyckte om sitt ben som fick funka som gitarr eftersom Christoffer körde hårda riff på den riktiga...




... varefter Johan blev inspirerad och började dansa (lägg märke till skärpet) och drog med sig de andra boysen...




... medan tjejerna blev förvisade till köket och vasken. Fast varför sitta där...




... när man kan stå på händer i vardagsrummet?!

Som sagt bara ett urval av bilder. Men kom inte och säg att våra fester är stillsamma och tråkiga. Ni skulle sett när nittiotalsmusiken drog igång, då satt ingen stilla och ingen var tyst, trots att 20 % var nyktra! På tal om nittiotal är det temat på nästa fest, när vi nu bestämmer oss för att ha den. Då gäller förra årtiondet till 100 %, från kläder till musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback