Hallå...

...igen. Jo, jag vet, jag borde kanske skriva oftare. Fast och andra sidan, är nog inte alltför många som bryr sig om vilket. I alla fall har jag haft goda skäl att låta bli. Vi har producerat ca 20 sidor annan text förra veckan, till uppsatsen, så jag har varit hyfsat skrivtrött... Men nu är den snart färdig! På fredag ska den vara helt klar, sedan ska den bara kopieras och examineras och allt det där. Och sen är det sommarlov, bara sådär. Kommer nästan att kännas konstigt, men sjukt skönt! Ska lägga ut en länk till uppsatsen när den kommit ut på Lunds Universitets hemsida någon gång i juni. Inte för ni kommer palla läsa hela, men det finns ju en sammanfattning i slutet om någon är intresserad av vad vi kom fram till. Har tänkt på ett inlägg som jag bara måste skriva, men det måste vara när inspirationen faller på. Kommer någon dag framöver antagligen.

Nu är det lunch och fortsatt plugg här i skolan. Sedan ska jag springa med Charre och Emelie (?) ikväll. Det är faktiskt så att man längtar. Jag har verkligen börjat tycka om att pressa mig själv! Sedan är det ju såklart det sociala i det som är kul. Man snackar hela vägen dit och hem. Att man sedan faktiskt gått ner lite i vikt och dessutom fått betydligt bättre kondis gör ju inte saken sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback