1-0 till mig för en gångs skull

Idag fick jag äntligen en liten seger mot stora stygga företagen. Är så sjukt trött på myndigheter och stora företag överhuvudtaget men tvingade mig själv ner på banken idag. Var där innan i veckan och skulle sälja fonder, fick då svaret: "Det finns inga fonder registrerade på dig här, det skulle vara om du har dem i någon mindre bank som är kopplad till oss." Jaha, så jag fick gå hem och gräva fram papper och så ner där igen idag, och prickade in samma kille som sist. Jo, visst fanns fonderna i Ekeby sparbank men hans problem var att han inte hade velat erkänna förra gången att han inte visste hur man sålde fonderna om de inte låg hos stora Swedbank. Men när jag pressade honom lite fick han gå och fråga någon annan och sedan bad han nästan om ursäkt för att han bara hade skickat iväg mig förra gången. Inte mitt fel att inte han har koll på grejerna! Äntligen en liten seger! Var ute i lägenheten och de hade börjat lägga golv också, ytterligare ett steg i rätt riktning. Kanske kan det bli flytt i helgen.

Ja, nu har jag äntligen fått orken att lägga in bilderna sedan i lördags på datorn, så här är några:



Sofistikerad häxa? Haha



Joker, blackmetal-idiot, häxa



Viktor och de besvärliga linserna...



Djävul, Dr Phil (på namnskylten står det
You're fat, typisk Haraldhumor)



Den där klubban var en del av någons outfit...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback