Bra förslag...

... ni kommer med. Alltså: Morris, Sotis, Majsan, Jöns, Flisan, Flisen och sedan har vi Baghera och Maestro också från annat håll. Verkar som det är lättare med killnamn! Jag får inget svar när jag frågar vad han/hon vill heta... det bara soves, ätes och lekes hela dagarna. It´s a cat´s life, kan man väl i alla fall säga! Det är inget dåligt liv, lite utevistelse på det och kisen kommer leva happily ever after. Sover just nu i mitt knä, skönt det, annars hade den suttit uppe på tangentbordet och jagat bokstäverna på skärmen. Man önskar att man hade den livsglädjen och den tron på livet. Inget är svårt, inget oroar, allt är ett äventyr!

Själv sitter man och våndas över skoluppgiften och undrar hur man ska bli klar med den till jul. Känner att jag har gjort mitt för idag ändå, så nu ska jag plocka fram målarpenseln och färgburken och jobba lite på min tvättkorgslösning. Den är rätt fyndig om jag får säga det själv, fast pappa och Christoffer är också inblandade i idén. Lägenheten blir bara bättre och bättre, och snart har vi stadsnät också. Ska bara få igång skiten. Matos var här igår och försökte hjälpa oss men det slutade bara med en felanmälan till Öresundskraft och Tele2. Jaja, det var dagens i-landsproblem! Ska sluta gnälla nu och underhålla kisen som eventuellt kommer att vara delvis vit om en stund när den klivit runt i färgen...


Kommentarer
Av: Emelie

Jan har läxatupp mig om att det inte stavas med 2 s, så ändra det så inte christoffer läxar upp dig med;)

2009-11-26 @ 07:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback