It´s a boy!

Ja, det är nog en liten påg vi har fått hem. Jag är säker nu. Alla mina inlägg handlar om kisen numera, (som fortfarande inte har fått något namn) märker jag... Men så är det ju dels det roligaste som sker just nu och dels är det ju faktiskt lite kattema på bloggen! Jag är så glad att jag valde att skaffa katt, han förgyller verkligen vardagen. Kommer att vara hönsmamma sedan när han ska gå ut, men det tycker jag är varje katts rättighet. Tror inte han lever så himla farligt här ute heller, förutom att han nog kommer hamna i bråk med alla andra kisar som tassar omkring. Och jodå, han skulle upp och nosa på allt jag målade häromdagen så nu har han vita morrhår och hela dagen igår gick han omkring med en liten vit fläck på nosen. Det är som att passa ett litet barn som ska pilla på allting och ibland ska han var glad att han är söt...


Vad blir det till middag? Katt kanske?


Kommentarer
Av: pelle

Kattstuvning är en delikatess i norra Norge. Googla det, så får du dig ett riktigt gött recept ;)



Och du, tack för orden! Kul att min "dagens outfit"-fria blogg kan uppskattas av någon, haha.

Av: Annapanna

Helt underbar! Ser fram emot att få träffa honom=)

2009-12-01 @ 10:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback