Okej...

...här kommer lite bilder på underverket, men i gengäld vill jag ha namnförslag! Både tjej- och killnamn (eftersom jag verkligen inte vet vad det är för något), så många ni kan komma på. Det ska vara så pass kort att man orkar ropa det sedan när katten är ute utan att grannarna tror att man har köpt en travhäst.


Vill du vara mus? Inte jag heller!



Liten har tröttnat...



... men bara tillfälligt. Frågan är vad som händer här?



Som sagt så svart att den knappt fastnar på bild!




Kommentarer
Av: Charlotte

Naww så söt! De är så söta när de är små. Ser precis ut som min gamla katt.. Gul/gröna ögon va? Jag tycker att han(?) ska heta MORRIS :)

Av: Annapanna

Åh!! Vilken fining=) Sotis, Jöns (om det är en han haha) Majsan...jaa

2009-11-24 @ 22:38:02
Av: Emelie

AWE, det är ju en lite flissan. E det en tjej får den heta flissan jr, och är det en kille så får den heta flissen. :D Undrar vad Felicia skulleg gjort om jag tog med henne när vi ses:)

2009-11-25 @ 07:15:56
Av: Charlotte

Jr Hahahahah :) Det heter väl inte tjejer?

2009-11-25 @ 14:04:49
URL: http://charlottebuhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback