Tom...

...i huvudet är jag just nu. Känns inte kul med en ny vecka nu efter en trevlig helg. Har varit duktig och skött lite saker som att handla det absolut nödvändigaste på IKEA inför flytten. Detta var sista helgen i stan, så vi bestämde oss för att ta en riktig Helsingborgarutekväll med allt vad det innebar! Tura var en av sakerna, naturligtvis. Om jag säger såhär: Jag får i princip aldrig minnesluckor, men Emma var den enda som kom ihåg att jag, Christoffer, Viktor och hon hade varit på McD mitt i natten. Ja, det var en stilfull sortie från Helsingborgs nattliv i alla fall. Aldrig mer ska man gå den inte helt korta biten hem från stan mitt i natten. Det är alltid för kallt, och det regnar nästan jämt då. Sedan får det bli sista tåget hem, eller i värsta fall; första, om ingen erbjuder en soffa att sova i förstås!

Nej, nu känns helgen långt borta och det är dags att ta tag i att skriva skolarbete, CV och gå ner och tvätta för allra sista gången i en tvättstuga. Det sistnämnda ska i alla fall bli underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback