Utgång

Igår var det dags för första utgången sedan man flyttade till landet. Det var i och för sig mycket smidigt eftersom Christoffer både hämtade och lämnade mig, så eldprovet kommer väl när vi båda ska ut. Det var jag, Anna och Annika igår och det var en sjukt rolig kväll! Åt "dejtingmat" hemma hos Anna först; pasta med kräftstjärtar och sedan mjölkchokladpannacotta. Så gott! Drack vin och snackade skit tills vi drog ner i stan. Vi hann med både Telegrafen, PL13, Utposten och Helsing. Träffade Johan på Helsing, det hade man ju inte direkt väntat sig. Men han hade lagt av sig fleecen, så han kände kanske för att blanda sig med det fina folket? Haha. Och just det, vi hann in på Bakom också och visade småglinen hur man dansar! Jag är som sagt inte mycket för utgång, men ibland så blir det bara bra, och igår var en sådan kväll! I december kommer tjejerna hit så då blir det min tur att bjuda på mat... kanske ska ta och göra Charres nationalrätt? Tror nästan det! Då kommer förhoppningvis Gabriella också som inte kunde vara med igår.

Idag har man krälat runt på knä och skurat gamla lägenheten från golv till tak, lätt bakis. Roligare lördag eftermiddag kan man ha, men skönt att få det gjort. Känns konstigt att det nog var sista gången man var där, trots att det är rätt skönt också. Imorgon blir det fler kompletterande inköp till nya lägenheten. Vi jobbar rätt bra med den och det börjar se ganska klart ut faktiskt, även om det återstår en hel del. Om ett par timmar kommer Matos och Paulina hit och blir de första av våra vänner som får se det nya. Nu ska jag slänga mig på sängen och vila någon timme!




Annika, Anna, Gabriella, jag förra gången hemma hos Anna. Söt dubbelhaka man får när man tar en sådan bild...


Kommentarer
Av: Anna

Haha! Så kul vi hade=) kul att ha hittat din blogg oxå! Kram på dig

2009-11-23 @ 15:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback