Dagens hetaste tips:

FLYTTA ALDRIG NÅGONSIN TILL HELSINGBORGSHEM


De vill åt dina pengar, men är överhuvudtaget inte intresserade av sina hyresgäster. Gör dig själv en tjänst och gå ur den bostadskön om du någonsin gjort misstaget att ställa dig i den. Jag önskar att jag själv hade gjort det, innan det var försent. Från dag 1 har informationen från det företaget varit en bra bit under minimum, och de fortsätter att komma med trevliga överraskningar om våra skyldigheter och deras rättigheter, varje gång man pratar med dem. Jag är så arg att om jag hade kunnat dra mig ur den här lägenhetsdealen nu så hade jag gjort det. Jag bor hundratusen gånger hellre hos en hyresvärd som bara sköter sina åtaganden lite då och då, men som man i alla fall kan diskutera med, än hos Helsingborgshem. Vi har säkerligen inte sett slutet på deras lilla powertrip ännu. Den lilla privatpersonen mot det stora, starka företaget. Rena David & Goliat, bara det att vi inte har någon stenslunga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback