Fredag!

Riktigt nice med helg, känns som att det faktiskt behövs. Skulle hälsat på min kisebebis idag men det blev inte så. Han/hon? är antagligen som allra sötast just nu. Får sitta här och plugga på det jag borde gjort innan i veckan istället. Ska hämta katten i november någon gång när vi kommit i ordning efter flytten. Ska bli härligt att ha en liten pälsklädd skugga som kommer och möter en och tigger mat när man kommer hem.

Jag och Christoffer var ute hos Klas i veckan och meckade lite med bilen. Definitivt roligare än att plugga... Var som vanligt helt underbart att komma bort från stan och glömma att det finns stress. Norra Häljaröd är som en annan värld. Så vill jag bo! Vi hade ett bra middagssamtal också, om än inte så särskilt roligt. Men man kan inte förändra livet åt andra.

Verkar som om mamma äntligen upptäckt internet och hittat min blogg efter tre och ett halvt år eller så. Lite läskigt... Fast det man skriver måste ändå kunna läsas av vem som helst. Det gäller bara att komma ihåg det.

Snart är Emelie hemma igen. Även om jag såklart avundas henne resan hon har gjort så hoppas jag att hon har haft det riktigt roligt! Saknar henne definitivt. Måste ta mig tid att träffa både henne och Charlotte snart, trots all flytt och allt plugg som det är just nu.





Det näst bästa i hela världen.
Ingen kisebebis kan hota den platsen!


Kommentarer
Av: Emelie

Ska du skaffa kise?:)(eller ja snart) fy va mysigt.

Det gör du helt rätt i nu när ni får lite mer space. Saknat dej med gumman! Vi får få ihop en dag alla tre snart:)

2009-10-11 @ 10:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback