It all makes sense

Kom just hem från en verkligen mysig kväll med Charre och Emelie. Jag och Charre träffades redan halv 4 och sedan kom Emelie också en timme senare. Gick på stan utan att köpa något (duktiga jag). Sedan gick vi i regnet hem till Charre som bjöd på kladdkaka. Sedan blev det förstås tjejsnack på det. Varför fikar man någonsin ute när det är så mycket mysigare att vara hemma hos någon? Dessutom får man ju äta hur mycket kladdkaka man vill!

Efter sådana här kvällar förstår jag verkligen varför vi tre blev vänner och varför vi fortfarande är det! Så olika, men ändå rätt lika när man tittar lite närmare. Tycker verkligen mycket om er, tjejer! (Varför skriver jag det här? Vi träffades för en kvart sedan och jag kunde ju ha sagt det då. Jaja, huvudsaken är att det blir sagt!)




Kräftskiva -08. Sweet bild... haha.


Kommentarer
Av: Emelie

Fan! Jävla bild!:P Diggar er med:) Verkligen, så olika med funkar perfe ihop ändå:)

2009-10-29 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback