Jag skulle vilja vara bäst...

... på någonting. Nästan vad som helst. Jag vet att jag är bra på många saker, och på vissa saker bättre än genomsnittet. Som att hantera en penna, att skriva eller rita med. Men jag skulle vilja vara bäst. Lite löjligt, jag vet, men hade det inte varit härligt att kunna trösta sig med att man är bäst på någonting de dagarna när man känner sig ganska så värdelös? Om man då kunde tänka "Ja, men jag är ju i alla fall bäst på att..." någonting. Vad det är, är lite mindre viktigt. Men visst hade det varit kul att vara bäst på att sjunga, spela något instrument, teckna eller vara bäst på sitt jobb eller sin hobby? Någonting som kräver kreativitet.

Men så sitter jag här och funderar och känner mig lite värdelös och kommer plötsligt på att det finns en sak som jag faktiskt tror mig vara bättre på än någon annan i hela världen. Att vara Christoffers flickvän/fästmö/sambo. Det är väl det som är hela idéen med att vara tillsammans?


Kommentarer
Av: mamsen

Du är bäst på att vara min dotter också!!!

Puss

2009-10-27 @ 18:13:21
Av: Emelie

..och vän:)

2009-10-28 @ 07:39:04
Av: tvillingmamman

jag skulle med vilja vara böst på nåt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback