Plus och inte minus

Ja, faktiskt. Den senaste tiden har jag gjort av med mindre pengar än någonsin, i alla fall sedan jag flyttade hemifrån! Ingen shopping överhuvud taget och sedan fick vi sålt våra garderober idag. Kunde inte ta med oss dem på grund av höjden (2.36 m höga) men nu fick vi istället sålt dem för någon tusenlapp eller så. Trodde verkligen att hela väggen bakom skulle se fördjävlig ut efter skruvarna som hållit fast dem, men icke. Två rätt rejäla hål, men inte värre än att man kan peta in lite spackel med fingret och sedan låtsas som inget. Mindre än ett dygn efter att vi la ut dem på blocket var de hämtade och allt. Blocket is the shit! Bra för säljaren, bra för köparen!

Var i LA idag och hälsade på uppe på Myndighetsenheten. Hämtade upp Anna först och sedan stack vi dit. Annika var redan där eftersom hon vikarierar där denna veckan. Åt lunch med alla och det kändes som om vilken dag som helst i somras! Vi var ingen sensation, vi hörde liksom dit. "När kommer ni nästa gång?" sa Christina. När ni julpysslar kanske? Haha. Kul att träffa alla och sedan fick jag en hälsning från en brukare också. Hon kom inte ihåg att Carina hade träffat henne innan, men mig mindes hon sedan i somras! Lite kul.





Ja, såhär var det då... Min legitimation från i somras.
Dags att söka ett nytt jobb nu.


Kommentarer
Av: Charlotte

Hahaha, TACK! Någon som är på min sida :P Men att jämföra hon med Vin diesel är lite skamligt. Han är ju snygg! Då får man vara lite halvfull och kisa med ögonen ;D

Av: mamsen

Vad bra att ni fick garderoberna sålda men var sjutton gör ni av kläderna som ni hade i dem?

2009-10-25 @ 11:58:54
Av: mamsen

Vad bra att ni fick garderoberna sålda men var sjutton gör ni av alla kläderna ni hade i dem?

2009-10-25 @ 12:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback