Vilket skitväder...

... men vilken skön dag! Har verkligen inte gjort ett enda dugg idag, underbart! Tog just på mig lite kläder efter duschen... klockan halv fyra. I lördags tog vi det i och för sig lugnt hela dagen också, men på kvällen bar det av till "Valleyhome" och Björn och Sandra. Det var en resa bakåt i tiden kändes det som. Först och främst för att jag och Christoffer cyklade dit, vilket kändes som när jag och Fia cyklade till alla dessa fester förr i världen. Väl hos Sandra och Björn körde vi "Jag har aldrig...", men det var mest inriktat på att få folk fulla tyckte jag det verkade som. "Jag har aldrig varit utomlands". Eh... vi bor i Hbg? Fanns förstås en del kul frågor också, men det hela kändes lite högstadiet. Kul! Sedan cyklade jag, Björn, Matos och Christoffer ner i stan medan resten tog bussen, eller rättare sagt; Matos och Christoffer skjutsade mig och Björn. Med livet som insats satt jag bakom Matos som var i högform, men sjukt kul var det! Sedan hittade vi mest på skit. Snodde pennor och allt möjligt annat som kanske inte passar sig i bloggen, haha. Hela utgången kändes 2006, vilket är ett mycket högt betyg. Jag tycker faktiskt inte om att gå ut längre överhuvudtaget, eftersom det aldrig kan bli så kul som det var när man var arton eller året efter. Förutom i lördags!

Vi kollade film med Göran, Hilda och Zurka i fredags. Äntligen såg vi "Män som hatar kvinnor" och blev faktiskt inte besvikna. Sjukt bra skådespeleri! Skulle träffat Viktor och Zurka och kollat film igår med men det blev trubadurstund och kebebsallad i Norra Häljaröd istället, och självklart snack om resan. När man kollar ut genom fönstret nu så kan man bara längta!

Kommentarer
Av: Emelie

Vissa grejer var bättre förr:)

2009-10-26 @ 19:30:30
Av: Anonym

Haha, amen vad fasen.. det låter ju på er som om vi är 50 år! Vi är 22!!! Rena ungdomen ju..

2009-10-26 @ 22:32:45
Av: Charlotte

Ja, det var jag som skrev det ovanför...:P

2009-10-26 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback