Allt detta slit för en bunt papper



Känns ändå lite mäktigt att hålla i de här papperna, kallat examensbevis, även om jag den senaste månaden fått lära mig vad de är värda på arbetsmarknaden, och det är inte mycket! De var här snabbare än väntat, faktiskt på halva tiden, men det innebär att jag kan få den lön jag förtjänar om jag nu hittar ett jobb någon gång. Verkar faktiskt ljusna lite på den fronten, men vi får se. Bilden är inte större av en anledning (det finns liksom ingen anledning att lägga upp mitt personnummer här) men ni ser vad ni behöver se, right?


Kommentarer
Av: mamsen

Det ska vara en mamma för att en bunt papper på ett foto ska få ögonen att tåras. Jag är såååå stolt!!! Bra kämpat. Puss.

2010-02-13 @ 09:44:43
Av: Alexandra, KAKHUSET ♥

sv; Naaaaw, va lovely! :) Hihi, jag blir såå glad att höra om andra som också funnit den stora kärleken! :) Hur länge har ni varit tillsammans?



Vi skulle inte ens kunna tänka oss det, innebörden av "göra slut" finns inte i vår värld ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback