Back to normal

Ja, då var det en vanlig vecka igen. Intresse för intriger är stort i bloggvärlden kan vi konstatera i alla fall, med tanke på att besökarantalet ökat med hälften sedan förra inlägget, för att inte tala om sidvisningarna. Sedan det skrevs har det inte hänt mycket mer spännande i mitt liv än att vi var bakis och käkade kebab/pizza och kollade på nya avsnitt av Familyguy med Zurka och Emelie i söndags samt var hos mamma igår och käkade middag. Ja, och om någon minut borde vår nya frys anlända. Jag vet, sånt skapar inte läsare, men sorry, mitt liv är inte intressantare än så just nu, haha. Just därför bör man skriva om vad man tänker, inte vad man gör, för oftast är det interessantare på insidan.

Den här festen var inte riktigt, riktigt så kul som de vi brukar ha. Alla hade roligt, men det märks att vi bor långt från allt och folk pratade en del om hur de skulle komma hem. Sedan fattades det ju en del folk också tyvärr som var på kryssning, skulle spränga berg och hade åkt till solen. Inte för att det inte räckte med de som kom! Till sommaren får det bli pyjamasparty i trädgården hela natten. (Inte bokstavligen! Folk får sova över, men helst inte visa sig i pyjamas för mina grannar). Pappa hade visst en grill över som ska hit tillsammans med gräsklipparen. Märks det att jag börjar tröttna på snö nu?

Well, jag lovade ju bilder:


Nej, jag fyller naturligtvis inte min katt med öl på riktigt! Men visst ser han däckad ut?



Alla ser i alla fall ut att ha kul!



Dansas gör det alltid.



Haha, en klassiker.



Nej, de dansar inte, Johan lär Emelie grepp...




...som hon använder.


Men det gick inte lika bra för mig, fast det till och med syns att han hjälper till och bara väntar på att trilla, haha.


Zurka tog aldrig med Singstar som han lovat, fast vad gjorde det?


Paret. Fattas bara klänningen och en egen tröskel.



Konstigt. Alternativt: Vart håller hon handen egentligen?



Kommentarer
Av: Emelie

Klockrena bilder:) jag hade skitroligt i alla fall:) Ser framemot sommaren.

2010-02-09 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback