Fredag

Jahaja, då var det slut på denna veckan också. Skönt, för på helgen slipper man ha ångest för att man inte har något jobb, eftersom alla normala människor också är lediga, sover länge och ligger och slöar framför tv:n. Verkar som om det har bestämt sig för att bli töväder idag, vilket jag inte alls uppskattar. Har grävt ner maten i trädgården som en annan ekorre (jag vet, de gömmer inte maten på marken utan i något ihåligt träd, men ni fattar ju vad jag menar) eftersom vi inte kommer ha någon frys på en vecka eller så, den ska bytas ut... Enligt lagen om alltings jävlighet borde det därför töa helt så att vi får slänga maten. Cisco gillar i alla fall snö. Eftersom jag som med allting annat är hopplöst efter i tid så har jag just upptäckt Movie maker och var tvungen att prova den. Så varsågoda:



Jag vet, min humor är väääldigt frånvarande här, men katten är ju i alla fall söt, right?

Vad som däremot verkligen var kul (i alla fall när man är trött och ska sova och samtidigt läser Människor det varit synd om) var Christoffers kommentar när han går upp och ser Cisco sitta framför datorn som han dessutom har lyckats sätta på igår kväll. "Han ska nog porrsurfa, jag sa ju att han snart är könsmogen" utan minsta min som förråder att han skämtar. Vad som i samma historia är läskigt är att datorn var avstängd när jag gick upp imorse... vem vet vad Cisco egentligen gör när vi sover?


Kommentarer
Av: charlotte

HAHAHAHHAHA! Diggar Cisco!

Av: Annapanna

Hahah vad söt han är! och vad han har vuxit!!

2010-02-08 @ 09:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback