Sorry

Ja, jag vet att jag inte har uppdaterat det senaste århundradet. Och att jag alltid börjar min inlägg med "Ja", som för att bekräfta min egen rubrik... egendomligt. Men jag har faktiskt varit sjuk sedan i fredags och därmed inte gjort ett piss mer än legat i soffan/över toan/i sängen sedan dess. Eller jo, faktiskt kände jag mig bättre i söndags och satt upprätt i bilen på en vanlig hederlig söndagsutflykt med min älskling. Mölle och Arild är otroligt vackert på vintern kan jag berätta för alla er som inte bor där. Igår sov jag mer än Cisco (nej, det är ingen överdrift) och lyckades peta i mig ett glas vätskeersättning och en riskaka på hela dagen. Varför håller folk på med bantning, tarmsköljning och fasta när det finns riktigt rejäla maginfluensor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback