Barnasinnet kvar...

... jovisst har man det. Var ute och åkte skridskor med Christoffers familj igår och sedan pulka, eller snarare "rövlappar" med Emelie. En livsfarlig uppfinning, ge er inte på det! Som alltid när jag ska hitta på något dumt så straffade det sig direkt med en stukad tumme. På kvällen uppvägdes dock det barnsliga av mycket vuxna aktiviteter i form av att vi bjöd Göran och Hilda på gulaschsoppa och sedan hembakad rulltårta till kaffet. Vi är mogna nog att diskutera pension tror jag...



Magnus, Isac och Christoffer spelar hockey.



Haha... jag & Emelie.



Om man är riktigt tuff... Men inte stukade han någon tumme! Orättvist!

För att avsluta med något mycket mindre roligt hade de visst skjutit alla vargarna i Skånes Djurpark. Konstigt, vi som var där i onsdags... Verkar som om vi på sistone dragit till oss "sista-gången-upplevelser". Vi åkte med Acelink också bara en och en halv dag innan sista turen, också utan att veta något. Stackars vargar, bara för att de ville vara fria. Jaja, jag förstår också att man inte kan ha vargarna springande hur som helst, men kunde man verkligen inte hitta någon annan lösning än att döda dem?


Kommentarer
Av: Emelie

Skitroligt med pulka! Snart igen om det inte blir till nästa snö:)..men jag får gottgöra Isaks rövalapp.

2010-01-10 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback