Duktig...

...känner jag mig faktiskt! Pluggade klart igår, var hos pappa och stod ut med de lååånga tystnaderna (varför anstränger sig ens släkten med att komma till varandra när det bara blir hemskt?) och vaccinerade Cisco för andra gången idag. Nu slipper han det för ett år. Den stackaren ligger helt utslagen på sin filt och sover efter morgonens äventyr. Veterinären tyckte att det var dags att boka tid för att kastrera honom eftersom han är utekatt så att han inte springer bort i sin jakt på töser när han snart blir könsmogen. Kan jag väl hålla med om. Det behöver inte bli fler som han heller, oönskade kattungar är världen redan full av så jag behöver inte bidra. Fast lite synd är det om honom att förlora sin manlighet redan innan han har fått upp ögonen för kattflickor. Inte lätt. Men nästa torsdag är det klippt (fyndigt va...?). Eftersom jag har skött allt jag ska, ska jag belöna mig med lite Age of Empires II. Jag vet, det är ganska nördigt och jag vinner varje gång även på högsta svårighet (eller så stänger jag av och börjar om...) men det dödar tid som inget annat. Härligt att kunna slösa med tid!


Kommentarer
Av: pelle

hahah, är det tyst alltså, när ni möts upp i släkten? fan vad jobbigt. man får hoppas att det inte blir så för ens egen familj, när man växer upp. det skulle suga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback