Jag kommer att bli galen...

...om jag tvingas tillbringa flera månader såhär. Jag har verkligen inte gjort ett piss idag. Eftersom jag lika gärna kan ta tag i saker imorgon, så varför göra dem idag? Borde ringt till a-kassan och kollat vad de egentligen kräver. Har jag gjort det? Nej. Borde åkt och handlat så att vi slipper det imorgon. Har jag gjort det? Nej. Vad har jag gjort för nytta idag? Ingen. Plockat undan lite. God I'm exhaused. Kommer antagligen sitta uppe hela natten och spela meningslösa spel på internet. Imorgon blir det dock lite bättre, men inte för stackars Cisco som ska kastreras. Vi ska få diskmaskinen installerad också vilket i och för sig ska bli underbart. Och jag ska ringa till a-kassan. Känns ju motiverande, det här. En jävla tur att man inte bor ensam i vanliga fall, då hade jag blivit deprimerad på nolltid.



Kommentarer
Av: Charlotte

Hahaha, ja det är inte lätt. Varför slår du inte en pling istället? MEN på torsdag ska vi ut på STOR shoppingrunda :)

Av: Emelie

Finaste bilden:) Japp, torsdag blir det att sätta sprätt på pengarna!

2010-01-20 @ 18:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback